Subject: Vastus Kiri
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 13:19:04 +0300

Teie 15.04.2024 nr 7.1-2/24/19147-9

Meie 08.05.2024 nr EC.1-5.1/117-5

Edastame Telia Eesti AS vastuse seoses Käokõrva mobiilsidemasti sideühenduse 
projektiga.

Lisa: Vastuskiri manuses

Lugupidamisega

Marge Paasik

dokumendihaldur

Telia Eesti AS

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 16. aprill 2024 11:29
Adressaat: Telia dokumendihaldus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Teema: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus Telia seisukohale projekti kooskõlastamata jätmisele

Registreerimise kuupäev: 15.04.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/19147-9.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .